pregnancy week by week

Friday, May 30, 2008

tAh...

tah nape tiba2 rase windu ngn bushuk,ila,siku,pink, n smo yg owez there when i need them..smlm bual ngn H sampi kul 1,byk cite sal feelin..urm..was it ma fault if someone fall in luv wif me?haha..gile aku ni,ckp r ngn pe yg de skang..xtergamak aku nk lukekan ati sape2,,thanx to H cz very understanding..smlm ym wif ninja n he asked me bout this personal thing..kekeke..bile bicara tentang perasaan,its kinda complicated..ah,persetankan itu smo!!cukup r selame ni aku je yg jage ati n perasaan org smpi ati aku sendiri terseksa..huh..td surf2 terjumpa lak lirik lagu nubhan yg aku cari2,ada untukmu..hehe..liriknye sgt puitis bg aku yg mmg jiwang ni,jiwang abes..haha..nti nk cr mp3 die r lak..

Ada Untuk Mu - Nubhan

Disana pungguk menanti
Mengharap bulan membalas rindu dihati
Oooh..
Disini aku berdiri
Menunggu penuh dengan kesabaran
Tanpa manis madah
Janji yang puitis tuk persembahan
Hanya ketulusan sekeping hati suci

Aku...berikan kasih kalau itu yang kau mahu dariku
Aku...berikan cinta untuk membahagiakan harimu
Aku...sayang dirimu biarpun nafasku sampai terhenti
Akan ku kota janji kita
Mendirikan Taj Mahal cinta
Seteguh kasih Shah Jahan kepada Mumtaznya

Terasa indah apabila berdua
Semakin tiba saat bahagia
Merai cinta kita...


nti nk cr mp3 die r lak..hehe..aku bersyukur ngn cinta n kasih syg b,die da bahgiekan aku..thanx so much swetart!!

No comments: