pregnancy week by week

Friday, July 25, 2008

arini bz sangat coz akak opis wa mc..
terpakse handle smo kje sorang2,da cm org gile je klau tgk meja wa arini..
kertas merata2..kekeke
tadi mase lunch kt kafe belakang ni,de kejadian sket..huhu
arini mn de org,smo g solat jumaat..
jadi aku mkn sesorang je r..ngh lyn feel tetbe de satu budak cine ni amik mkanan..
aku biarkan je r die amik mkanan sementara aku lyn tgk tv..huhu
ms nk byr tu aku pasan die byr pkai duit syiling je..
then die ckp,'aiya makcik,xckp duit'.
neng tu bsg2,wa sian lak tgk dak tu..
wa ckp ngn neng tu,'xpe r bik,kire skali ngn saye punye'.sbb aku pn lm byr lg..hehe
bdk tu sengih2 je ckp time kasih kt wa..
tgk die pn cm dr org susah je,makin r wa sian tgk die..
ye r,wa phm life die as student..

3 comments:

Khaisya said...

sian kan link...
kan best kalo aku jd budak tu td...heheheh

PaNcAk3 said...

tu r,sian aku tgk dak tu..
even die chinese xpe r..
ceh ko,nk jadi dak tu lak..heheh

Madam Hassan said...

cian lak aku baca citer ko ni cake... murah rezeki ko