pregnancy week by week

Wednesday, September 10, 2008

hidup ini tak selalunya indah seperti yang kita duga..
tapi pelbagai dugaan & cabaran yang kita tempuhi itu sebenarnya mematangkan kita & menjadikan kita insan yang kuat, tabah..
harus ku akui, kadang-kadang aku tak ampuh dan sabar menghadapi dugaan yang mendatang..
selalu kita akan tertanya ' kenapa aku yang harus lalui semua ini'.
tapi pernahkah kita terfikir, semua yang terjadi ini ada hikmah yang tersembunyi..
pernah terlintas dihati untuk lari dari semua masalah ini, tapi sampi bila dan harus ke mana harus ku sembunyikan diri yang kerdil ini?
Tuhan, andai ku harus lalui semua dugaan dalam hidup ini Kau berilah aku kekuatan agar aku terus tabah mengharunginya. Amin

3 comments:

rina is pink is sugitani said...

kerdil ke ko link..montot ko beso,cmno nk sorok...larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...
rilek ar link..
tiap bende yg jadi de hikmahnye...
lagipun org nk kawen memang cmni link, cm2 dugaan ko tempuh..
ko kuat atau x je..
ko best, bruntung, pasal azam x kaki pempuan cam dulu..

tp panas baran die, kuat cemburu die, aku da rase skg..kikik

take care my madu..mmuahhhh

PaNcAk3 said...

ko jeles kan tgk montot aku..wakaka
saje je link aku nk melara jiwa smlm..
jp,cmne ko leh rase die nye pns brn n cemburu,sdp x..kekeke

rina is pink is sugitani said...

weh, best..algi aku jual mahal..
nnt die cr aku..hahahaha