pregnancy week by week

Wednesday, September 17, 2008

kenangan..

arini da masuk 17 ari umat islam berpuasa, lagu2 raya pn radio da mainkan..
raya thn ni same mcm raye2 yang sebelumnya, hambar sket sbb aku da xde mak ayh..
siyes, kehilangan ayah 2thn lps mmg sgt2 dirasai kami adik beradik..
ye lah, klau dlu smpi raye ke-3 baru kitaorang leh kua jln raye sbb uma sentiasa de org dtg..
tp smo tu da tinggal kenangan sbb skang da xde sape, ptg raye pn da xrase suasana raya..
raya thn ni lg r, angah ngan k.anje xbalik sbb dorang nk blk mase majlis aku nti..
mmg sgt sunyi, mungkin raye kumpul kt uma along je thn ni..
aku rindu mase zaman raye dulu-dulu waktu ayah ade, duit raye pn dpt byk..hehe
hilang mak aku xrase sgt, mungkin mase tu aku kecik lagi..
ye r,mase mak pergi tu umo aku 7tahun..cmne pn aku ttp syg n igt kt mak
sbb tu r aku xckp kasih syg, sik mntk ngn org je..haha
wargh!!aku windu mak ngn ayh.,.
hanya doa mampu ku titipkan utk mereka moga ditempatkan digolongan yang beriman..amin
bile tgk orang beraye de mak bapak, jauh dlm ati aku terasa sdey n sayu sgt =(
pada kawan2 ku yang masih de mak ayah, jaga lah ati dorang..
aku pelik bile de org yg wt mak die mcm musuh..
xigt ke korang die yg kandungkan korang, 9 bulan bukan kejap weh..
aku yg da xde mak ayh ni klau bley nk dorang idp balik tau..
da r,mls aku nk taip lg..
air mata da bergenang ni..huhu

7 comments:

Anonymous said...

Semoga tabah dengan segala dugaan. Sesungguhnya Tuhan lebih menyayangi mereka.
Bila diberi dugaan bererti Tuhan ingat pada kita & mahu lihat sejauh mana kesabaran kita menghadapinya.

TashadeNatasha said...

Cake,
raya la umah aku.
jom ar!

jgn sedih2..
tabahkan hati,,

Khaisya said...

aku nak nangis...uwawawawa..sedih eh..

PaNcAk3 said...

thanx guys,lerf u all..
sya,ko cuti lame ke..hehe

rina is pink is sugitani said...

weh, aku pun same cm ko..raye ni rase cm xlengkap..

PaNcAk3 said...

sdey je rase link..huhu

TashadeNatasha said...

cake,
aku cuti smpai 5hb..
dgtla..sejengkal je pun..kuikui

to pink and cake,
alor, xmo la sedey2
meh raya umah aku..