pregnancy week by week

Thursday, March 19, 2009

malas+penat

wargh..
nk g holiday tapi kje ngh menimbun lak..
'cik bos,leh x bagi saya cuti seminggu sbb saya penat asik tgk nombor2 je'
aku cuti kawen pn bos tnye nape lm sgt,lagi pulak ni nk g hula2..huhu
die bkn leh klau aku xde pdhal PA die kn de..
sejak ngandung ni aku cepat sgt penat pastu dlm kul 1 lbh msti nk tdo..huh
sib baik aku xlayan sgt,klau x mau mls ank aku nti..kekeke
kemarin mc sbb kena kencing kotor..
Ya Tuhan,aku xnk kne lg cmni..
sakit tau,pastu sik nk g toilet je..
toilet kt opis ni klau dekat xpe..huhu
cakp sal kencing kotor ni,aku igt lagi insiden dlu2..
sengal nye makcik,de ke die ckp aku kne kencing kotor sbb da men ngn bf aku merangkap laki aku skang ni..hoho
xpsal2 aku kne ngadap abg2 n kakak yg sibuk tnye sal ni..
skang ni klau nmpk makcik tu aku senyum je,mls nk tgr..huhu

6 comments:

rina is pink is sugitani said...

ko lompang makcik tu..link,pasal ape boleh jadi kencing kotor ye...

PaNcAk3 said...

xkose aku nk lompang link,kang ninggal aku lak kne saman..huhu
aku lupe r link nk tnye Dr. aritu..
sistem kencing aku kn xcenter..kekeke

rina is pink is sugitani said...

2nd time ko kenekan??

PaNcAk3 said...

aah link,tp yg ni teruk gak..lame sket nk bek..
sib bek mak mertua aku wtkan air barli

rina is pink is sugitani said...

aah ko ni..minum air barli tu byk2..elok ntuk cuci air kencen..tp jgn la letak air gule byk sgt..

PaNcAk3 said...

xletak air gula byk pn link..hehe