pregnancy week by week

Thursday, March 19, 2009

Yuna-Dan Sebenarnya

oh bulan
jangan layan diriku lagi
pabila,
air mata membasahi pipi
dan lagu2 di radio seolah2 memerli aku
pabila,
kau bersama yg lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

ku enggan
berpura pura ku bahagia
ku enggan
melihat kau bersama si dia
oh ku akui cemburu
telah menular dalam diri
pabila
kau bersama yang lain

adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu
kau juga merindui aku

pabila kau merenung matanya
ku rebah,
jatuh ke bumi
di saat kau benar-benar mahu pergi
seperti ku bernafas dalam air
adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
yang masih bersemadi untukmu
dan sebenarya ku mengharapkan
di sebalik senyuman mu itu kau juga merindui aku
oh


13 comments:

Khaisya said...

adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta..hehehehe

PaNcAk3 said...

hoh..
ko benci aku ke link..kekeke

Khaisya said...

haha..link, aritu siku ada sms aku..dia sms mcm ni je Assalammualaikum..pe kehey erk?heheh

PaNcAk3 said...

sengal die tu link,aku windu die..huhu

Khaisya said...

tu la kan..rindu la ms kta ber 3 berforum dulu..huhuhu..rinduuuuuuuu

PaNcAk3 said...

die da bz link,xde mase nk igt kite lg da..huhu

rina is pink is sugitani said...

weh korg sape??nape aku xtaw??

PaNcAk3 said...

pe yg ko xtau ni link..

rina is pink is sugitani said...

sape org tu?die ingt kt aku x?

PaNcAk3 said...

siku yg sengal r link,xkn ko lupe kt die..hehe
die igt jz bz,ngh byk kje katenye

rina is pink is sugitani said...

oo..siku senget.bopren korg tu..ntah.lame menyepikan diri die tu

PaNcAk3 said...

sian die ko panggil senget link,mau terjun bangunan klau tau kite kutuk die ni..huhu

Khaisya said...

rindu kt dia kan..huhu..mesti dah gemuk dia skang kan link>>>